Location
åndalsnes
Posted
June 21, 2026
Commute
Local Area
Local Opportunity Near You!
This job is in your area. Enjoy a short commute and work close to home.
Job Description
**Har du lyst å finne ut av om det å jobbe med mat er noe for deg?**
**Rauma kommune tilbyr jobbsmaking for deg som er i alderen 15-18 år, og som har adressa di i Rauma kommune. Vi oppfordrer deg til å søke på jobb på et arbeidsområde du er interessert i å lære mer om.**
**Stilling**
Kjøkkenassistent i 4 uker sommeren 2025.
Periode I : Uke 26, 27, 28 og 29 Periode II: Uke 30, 31, 32 og 33 Arbeidstid: klokken 08.00 - 14.00. Oppgi i søknaden hvilken periode du kan jobbe sammenhengende hos oss.
**Arbeidsplassen**
Produksjonskjøkkenet og kantina ligger i 1.etasje på Rauma helsehus. I etasjene over er det rom for 60 pasienter, fordelt på 2 avdelinger. Våre pasienter er mennesker i alle aldre som er hos oss i kortere eller lengre tid og har ulike behov. Kantina er åpen for alle, både besøkende, pasienter og ansatte.
**Arbeidsområde**
Mat og måltider har stor innvirkning på helse og trivsel, og er en sentral del av hverdagen for alle. Mange av våre beboere synes måltid...
**Rauma kommune tilbyr jobbsmaking for deg som er i alderen 15-18 år, og som har adressa di i Rauma kommune. Vi oppfordrer deg til å søke på jobb på et arbeidsområde du er interessert i å lære mer om.**
**Stilling**
Kjøkkenassistent i 4 uker sommeren 2025.
Periode I : Uke 26, 27, 28 og 29 Periode II: Uke 30, 31, 32 og 33 Arbeidstid: klokken 08.00 - 14.00. Oppgi i søknaden hvilken periode du kan jobbe sammenhengende hos oss.
**Arbeidsplassen**
Produksjonskjøkkenet og kantina ligger i 1.etasje på Rauma helsehus. I etasjene over er det rom for 60 pasienter, fordelt på 2 avdelinger. Våre pasienter er mennesker i alle aldre som er hos oss i kortere eller lengre tid og har ulike behov. Kantina er åpen for alle, både besøkende, pasienter og ansatte.
**Arbeidsområde**
Mat og måltider har stor innvirkning på helse og trivsel, og er en sentral del av hverdagen for alle. Mange av våre beboere synes måltid...